sista vardagen på veckan

fredag idag å de innebär "öppis" för mig å milo. vi tar sällskap med martina, frida å barnen idag. =) såg att jag missat några dagars uppdaterande.

i onsdags va jag på kurs på familjecentralen. kan inte direkt sätta ordet på va de handla om riktigt men vi disskuterade om kärleken till ens barn. om hur man visade den, tog emot den osv. barns sätt att berätta nånting. riktogt kul så de blir fler gånger. 5 kurstillfällen blir de. =)

igår va jag å milo å fikade med martina å barnen å milos faster sara.
vi pratade om att vi skulle på kryssning i början av nästa månad då. =) längtar som bara den. =) så pratar sara om nån 100 % party kryssning. men tillägger " att de e vi nog för gamla för" hallå? för de första. kan man bli för gammal för sånt? å för de andra. vi e inte gamla. haha..
vi e ju pur-unga! =))

får avsluta de här nu tror jag för nu börjar sonen vakna till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0